poniedziałek, 28 września 2009

80' rocks!

Dzisiejszy dzien ,jesli chodzi o zakupy uwazam za bardzo udany.dopadłam moje wymarzone ciężkie buciory,które zajmowały jedna z wyzszych pozycji na liście 'must have'.
Zmolestowałam troche mojego chłopaka zeby cyknął mi pare fotek i tak moge stworzyc 2 post zprawdziwego  zdarzenia;)




























naszyjnik,kapelusz-h&m
buty vintage
acidowa spódniczka-hennes sh
koszulka,torba- bezimienne




buziak dla mojego fotografa

debil;D


na koniec troche mjuzik
świeżutka płyta Parova Stelara o jakże bliskiej fashionistkom nazwie Coco

http://www.youtube.com/watch?v=4yYRs5PQRLk&feature=PlayList&p

10 komentarzy:

  1. fajnie, że założyłaś bloga:) świetny outfit, spódniczka i buty wymiatają!;) i te miny!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cześc Kochana:)dzieki za odwiedziny u mnie. jak narazie to mam problem z ogarnieciem całego tego bloga,nawet nie wiem gdzie mam Ci odpisac:D pozowle sobie popodglądac Cie od czasu do czasu
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne buciki i kapelusz! 'rewelka' XD

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie fajnie wyglądasz!
    PS też robiłam kiedyś w tej bramie zdjęcia na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łódź wita Łódź! :)
    super buty

    OdpowiedzUsuń
  6. aa miło mi niezmiernie:)swietny gust muzyczny:D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wygladasz super kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  8. whooa,., gorgeous u look pretty :))
    love whole the outfits .
    boots,tights,awesome necklaces,purse and all of it



    bissous xoxox,.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look. Na luzie i sexy. Kupuję to:)

    OdpowiedzUsuń